Educatief materiaal moet uitdagen

 

In een tijd van ‘een leven lang leren’ kan educatie maar beter zo leuk mogelijk zijn, zowel inhoudelijk als visueel. Daarom ontwikkel ik educatief materiaal dat niet meteen geassocieerd wordt met leren. Het liefst haal ik mensen uit hun stoel en laat ik ze experimenteren, onderzoeken en samenwerken.

Ik wil de gebruiker enthousiasmeren om aan de slag te gaan en zich de nieuw te leren kennis of vaardigheid op een actieve manier eigen te maken.

Dit realiseer ik onder andere door het toevoegen van spelelementen. Zowel computer- als bordspellen weten spelers urenlang te boeien en gemotiveerd te houden. Deze spellen hebben de juiste mix van uitdaging, spanning en doel. Gamification is dan ook een belangrijke inspiratiebron voor mij.

“Ik heb iets geleerd, zonder dat ik in de gaten had dat ik aan het leren was!”

Mart, leerling groep 7 Heuvellaanschool

Logo - Lieke van der Palen educatie - conceptontwikkeling

 

Voorlandseweg 45

7312 EA Apeldoorn

06 39 76 19 74

mail@liekevanderpalen.nl

Mijn CV op LinkedIn

 

KvK 66726646

BTW NL.1008.61.891.B.01

Privacybeleid

Algemene voorwaarden

Copyright © 2022

Fotografie iStock, D&R Fotografie

Logo - Lieke van der Palen is CRKBO geregistreerd docent

Meer weten?

 

Met deze site heb je een beeld gekregen van mijn werk en van mij als persoon. Ben je daardoor nieuwsgierig geworden naar de échte persoon achter deze site? Of wil je kennis maken, omdat je mijn hulp kan gebruiken bij jouw project? Ik hoor het graag!

Formulier verzenden...

Er is een fout opgetreden in de server.

Formulier ontvangen.

  • Logo - Lieke van der Palen educatie - conceptontwikkeling

“Ik heb iets geleerd, zonder dat ik in de gaten had dat ik aan het leren was!”

Mart, leerling groep 7 Heuvellaanschool

 

Logo - Lieke van der Palen educatie - conceptontwikkeling

spelend

uitdagen

“Ik heb iets geleerd, zonder dat ik in de gaten had dat ik aan het leren was!”

Mart, leerling groep 7 Heuvellaanschool

 

Logo - Lieke van der Palen educatie - conceptontwikkeling